Social Media Manager
Komünite is a micro-funding platform and an indie hacker community for creators in Turkey. We help creators build and scale their micro-saas businesses, design kits, ebooks, dev kits, and all kinds of creator economy products. We have more than 250 members, and we offer education programs, community support, funding, marketing, and sales support to our community members.
Today, designers, trainers, developers, musicians, and professionals from many professions around the world choose to sell their efforts in a value-added way with "productization" methods and techniques. Those who do not productize their time and profession continue to sell their time in return for their monthly salaries.
Turkey's most talented creators come together and try to take their ideas and careers one step further with the help of world-class Komünite. We are not trying to change the world. We are trying to make products that people can use, benefit from, read and learn.
- Sosyal Medya Yöneticisi, Komünite sosyal medya kanalları için organik sosyal medya stratejisi geliştirilmesinden ve bu stratejinin yürütülmesinden sorumludur.
- The flexibility to quickly adapt and produce in a rapidly changing environment, meeting aggressive product launch schedules
- Komünite’nin Instagram, Twitter, LinkedIn ve YouTube hesaplarındaki takipçi sayımızın artması, takipçilerimizle etkileşim yaratılması ve elde tutulmasından sorumlu olur.
- Komünite’nin marka standartlarına uygun sosyal medya takvimleri oluşturur.
- Ölçeklenebilir kullanıcı büyümesini ortaya çıkarmak için verilere, deneylere, testlere ve analitiklere odaklanır.
- Yaratıcı sosyal medya taktikleri geliştirir ve üretilen içeriği farklı kanal şekillerine göre uyarlar.
- Sosyal medyada dijital topluluk oluşturmaya öncülük eder ve mesajlarımızı güçlendirecek içeriği tasarlamak için önerilerde bulunur.
- İlgi çekici multimedya içeriği, kitle hedefleme ve test yaklaşımlarını kullanarak ücretli sosya medya reklamları için stratejiler oluşturur. Sürekli optimizasyon sağlamak için platformlar arasında performansı izler ve analiz eder.
- Sosyal medya reklam stratejileri için ölçülebilir hedefler, son tarihler ve çıktılar belirlemek üzere çalışmalar yapar.
- Sosyal medya ve dijital pazarlama trendleriyle güncel kalır.
- Sosyal araştırma, planlama, takvim oluşturma, yaratıcı geliştirme, yayınlama, denetleme ve raporlamayı yapar.
- Hedef kitleyi belirler ve mevcut takipçilerle etkileşim kurmak ve yeni Komünite takipçileri edinmek için taktikler geliştirir.
- Hikaye ve gönderi paylaşımlarında yaptığı minimal değişimlerle kitle analizini belirler.
- Tüm sosyal platformlarda marka sürekliliğini geliştirmek için çalışır.
- Komünite takipçileri tarafından sorulan sorulara ve yorumlara yanıt verir, her bir kitlenin ihtiyaçlarını belirler ve bu ihtiyaçları karşılamaya yönelik içerik geliştirmekle ilgili çalışmalar yapar
- Kapsamlı araştırma ve rekabet analizleri yapar.
- Takipçileri elde tutmak için elde tutma stratejileri oluşturur, optimize eder ve geliştirir.
- Her mecradaki en son olanakları kullanarak sınırları zorlayan, dikkat çekici sosyal içerik oluşturmak için platform bilgisini ve yaratıcı becerilerini kullanır.
- Şirketin sosyal medya takipçilerini organik olarak büyütmek için ilgili influencerlarla veya tamamlayıcı markalarla çalışma planları geliştirir ve ekibe sunar.
Sosyal medya hesaplarında içerik paylaşımı, içerik yönetimi (metinler, resimler, videolar) ve verimliliğin takibini yapar. Instagram, Twitter, LinkedIn ve YouTube dahil olmak üzere Komünite’nin sosyal medya profillerini ve varlığını günlük olarak denetler. Komünite takipçilerinden gelen mesaj ve yorumlara günlük olarak yanıt verir. Hikaye ve gönderi paylaşımlarının günlük olarak değişimini gözlemler ve değişimin analiz edilen sebeplerini not olarak tutar. Komünite günlük toplantılarına katılır ve gereken acil durumlarda oluşturduğu dinamik stratejiler sayesinde gündemin sosyal medya kanallarına aktarımını sağlar.
Komünite ekibine haftalık toplantılarda sosyal medya analizlerini sağlar. Bu analizler; haftalık etkileşim yükseliş/düşüş grafikleri, sosyal medya hesaplarından Komünite website tıklanma artış/azalış grafikleri, sosyal medya reklam kampanyalarının aktif durumu ve o hafta içerisinde sosyal medya tarafında yaşanan ilginç etkileşimleri raporlar.
Aylık sosyal medya analizlerini sağlar. Aylık sosyal medya reklam kampanyalarını planlar. Aylık içerik stratejisini belirler. Bu içerik stratejisinde o ay gerçekleşecek özel günleri belirler ve o günlere özel içerik hazırlar. Etkileşim, trafik ve verileri raporlar.